REGULAMIN WYDARZENIA
„ECOMMERCE.PL EVENT 3.0.”
Niniejszy Regulamin określa warunki uczestnictwa w wydarzeniu organizowanym przez SEMBOT sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie, a także warunki wykonania i rozliczenia świadczeń związanych z odpłatnym uczestnictwem w wydarzeniu.
§ 1 Definicje
- Organizator – SEMBOT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Juliusza Słowackiego 24/1101, 35-060 Rzeszów, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000781855, posiadająca NIP: 8133810819, kapitał zakładowy: 5 000,00 zł, e-mail: [email protected], tel. (+48) 17 789 1 333
- Serwis – portal internetowy i strony internetowe funkcjonujące w domenie event.ecommerce.pl.
- Uczestnik – osoba fizyczna dokonująca zakupu biletu upoważniającego do udziału w Wydarzeniu we własnym imieniu lub z upoważnienia innej osoby fizycznej.
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca z Organizatorem umowę, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, jeżeli z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego.
- Użytkownik – Uczestnik lub odbiorca świadczonych przez Organizatora usług.
- Wydarzenie; Event; Ecommerce.pl Event 3.0 – wydarzenie (konferencja) organizowane przez Organizatora, podlegające niniejszemu Regulaminowi, które odbędzie się w dniu 13.03.2025 r. w Multikinie zlokalizowanym w Złotych Tarasach, ul. Złota 59, 00-120 Warszawa.
- Regulamin – niniejszy dokument.
§ 2 Postanowienia ogólne
- Regulamin określa warunki uczestnictwa w Wydarzeniu. Dodatkowe zasady mogą zostać określone również w odrębnych dokumentach, takich jak regulamin obiektu, w którym Wydarzenie ma się odbywać. Dokumenty są dostępne pod adresem: https://multikino.pl/informacje/regulaminy .Użytkownicy są zobowiązani do zapoznania się z odrębnymi dokumentami, które Organizator dostarcza za pośrednictwem Serwisu.
- Regulamin jest dostępny w sposób nieprzerwany w Serwisie w sposób umożliwiający jego pobranie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
- Przesyłanie za pośrednictwem formularzy treści bezprawnych jest zabronione.
§ 3 Zawarcie Umowy
- Przedmiotem Umowy zawieranej z Organizatorem jest udział w konferencji i/lub udział w przyjęciu odbywającym się po konferencji.
- Użytkownik ma do wyboru bilety, które upoważniają do:
- udziału w konferencji („Konferencja”);
- udziału w przyjęciu odbywającym się po konferencji („Afterparty”);
- udziału zarówno w konferencji, jak i odbywającym się po nim przyjęciu („Konferencja + Afterparty”).
- Warunkiem uczestnictwa w Ecommerce.pl Event 3.0 jest wybór przez Użytkownika jednego ze wskazanych w ust. 2 powyżej biletów za pośrednictwem Serwisu, podanie danych oznaczonych jako niezbędne do zawarcia Umowy, zaakceptowanie niniejszego Regulaminu oraz uiszczenie w całości wynagrodzenia Organizatora należnego z tytułu zawartej Umowy.
- Organizator określa w formularzu zgłoszeniowym wymagania i dane Uczestnika konieczne do nabycia prawa uczestnictw w Wydarzeniu.
- Uczestnik może dokonać zakupu więcej niż jednego biletu podczas jednorazowego wypełnienia formularza zgłoszeniowego w Serwisie.
- Po spełnieniu warunków wskazanych w ust. 3 powyżej, Organizator niezwłocznie potwierdza zakup biletu i zawarcie Umowy. Potwierdzenie następuje poprzez przesłanie przez Organizatora stosownej wiadomości Uczestnikowi na adres e-mail podany w procesie zakupu biletu. Z chwilą otrzymania przez Uczestnika powyższej wiadomości e-mail zawarta zostaje Umowa między Uczestnikiem a Organizatorem.
- Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Uczestnikowi treści zawieranej Umowy następuje poprzez udostępnienie niniejszego Regulaminu w Serwisie oraz przesłanie Uczestnikowi wiadomości e-mail. Treść Umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Organizatora.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wstrzymania wykonania Umowy w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności danych wpisanych przez Użytkownika w formularzu zgłoszeniowym. W takiej sytuacji Organizator niezwłocznie skontaktuje się z Użytkownikiem.
- W przypadku, gdy formularz zgłoszeniowy jest uzupełniany w imieniu innej osoby, Użytkownik wprowadzający dane przyszłego Uczestnika, poprzez akceptację Regulaminu oświadcza, że uzyskała stosownie upoważnienie do dokonania rejestracji na Wydarzenie i do przekazania danych osobowych Uczestnika w postaci imienia, nazwiska, adresu, adresu e-mail oraz numeru telefonu, a ponadto ponosi odpowiedzialność za wszelkie skutki wprowadzenia danych niezgodnie z rzeczywistością lub z ww. upoważnieniem. W przypadku uzupełnienia formularza zgłoszeniowego przez pracownika Przedsiębiorcy, wymagane jest udzielenie pracownikowi stosownego pełnomocnictwa.
§ 4 Płatność i dostawa
- Uczestnik jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za udział w Wydarzeniu wskazanej w Serwisie w procesie zakupu biletu.
- Organizator umożliwia uiszczenie płatności drogą elektroniczną, za pośrednictwem Stripe, którego operatorem jest Stripe Technology Europe Limited z siedzibą w Irlandii. Regulamin Stripe znajdziecie Państwo pod adresem: https://stripe.com/en-pl/legal/ssa.
- Podmiotem dostarczającym narzędzie do płatności EasyCart jest Easytools sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy al. Rzeczypospolitej 10/46, 02-972, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr: 0001002028, NIP: 9512554309, REGON: 523659062, kapitał zakładowy: 5 000,00 PLN, adres e-mail: [email protected], nr tel: +48 784 497 884, regulamin EasyCart: https://www.easy.tools/pl/regulamin-kupujacych, polityka prywatności EasyCart: https://www.easy.tools/pl/polityka-prywatnosci.
- Ceny przedstawione w Serwisie są cenami netto. Cena zawierająca podatek VAT jest prezentowana w formularzu zgłoszeniowym.
- Uczestnik jest obowiązany do dokonania płatności niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni od dnia zawarcia Umowy. Po tym terminie Umowa może zostać rozwiązana.
- Bilety są przesyłane niezwłocznie po prawidłowym uiszczeniu płatności na adres poczty elektronicznej Uczestnika.
- Uczestnik wyraża zgodę na wysyłkę faktury w formie elektronicznej.
§ 5 Prawo do odstąpienia od Umowy
- Uczestnik będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia, z tym zastrzeżeniem, że zwrotu biletu na Wydarzenie można dokonać wyłącznie do dnia, w którym dane Wydarzenie się odbywa. Uczestnik nie może zwrócić również wykorzystanego biletu.
- W celu skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy, Uczestnik musi poinformować Organizatora o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład wypełnienie formularza odstąpienia od umowy będącego załącznikiem nr 1 lub pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
- Uczestnik może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od Umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy, aby Uczestnik wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
- W przypadku odstąpienia od niniejszej Umowy Organizator zwraca Uczestnikowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (jeśli wystąpiły), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Organizator został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej Umowy.
- Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- W przypadku odstąpienia od Umowy, Umowę uważa się za niezawartą.
§ 6 Niezgodność z umową, reklamacje
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Organizatora względem Uczestnika, jeżeli usługa będąca przedmiotem Umowy jest niezgodna z umową, są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą o prawach konsumenta.
- Organizator niniejszym informuje o przewidzianej przez prawo odpowiedzialności przedsiębiorcy za zgodność świadczenia z Umową.
- Przed złożeniem reklamacji, Uczestnik jest proszony o kontakt telefoniczny +48 604 705 233 lub za pomocą wiadomości elektronicznej ([email protected]) z Organizatorem celem przyśpieszenia postępowania reklamacyjnego i rozwiązania problemu.
- Adres korespondencyjny właściwy do reklamacji: [email protected], SEMBOT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Juliusza Słowackiego 24/1101, 35-060 Rzeszów.
- Organizator rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
- Prawa z tytułu niezgodności usługi z umową przysługują Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta.
§ 7 Opinie
- W przypadku prezentowania opinii konsumenckich, Organizator weryfikuje opinie na temat usług i wdrożył odpowiednie rozwiązania w celu oceny ich autentyczności. Po wystawieniu opinia jest weryfikowana przez pracownika Organizatora. Jeżeli zachodzą wątpliwości co do autentyczności opinii, są one wyjaśniane na podstawie przedstawionych dowodów na zakup określonej usługi. Jeżeli okaże się, że dane zawarte w opinii oraz uzyskane podczas wyjaśnień, nie mogą zostać powiązane z zamówieniem, które było przedmiotem opinii, opinia taka jest usuwana.
- Organizator publikuje wszystkie opinie (zarówno pozytywne, jak i negatywne) i nie ingeruje w ich treść, nie oferuje dodatkowych korzyści związanych z wystawieniem opinii lub jej wycofaniem.
- Z powyższych względów Organizator może zapewnić, że opinie dostępne w Serwisie są weryfikowane i autentyczne oraz odzwierciedlają rzeczywiste doświadczenia zakupowe.
- Opinie na temat Wydarzenia i Serwisu mogą być wystawiane na stronach innych podmiotów. W przypadku takich opinii w zakresie oceny wiarygodności i autentyczności opinii zastosowanie znajdują zasady stosowane przez te podmioty. Ze swojej strony Organizator dokłada wszelkich starań by opinie na temat Platformy były zawsze wiarygodne i autentyczne.
§ 8 Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Użytkowników i Uczestników zbieranych za pośrednictwem Platformy internetowego jest Organizator.
- Zasady przetwarzania danych osobowych ich odbiorców oraz praw Użytkowników i Uczestników zawarte zostały w Polityce Prywatności Organizatora, stanowiącej nierozłączną część niniejszego Regulaminu.
§ 9 Newsletter
- W przypadku, gdy Użytkownik wyraził na to zgodę, Organizator może przesyłać wiadomości w formie newslettera na adres poczty elektronicznej, który Użytkownik podał w formularzu zgłoszeniowym.
- Zapis na newsletter może być dokonany poprzez przesłanie wypełnionego formularza zapisu do newslettera lub zaznaczenie zgody w formularzu zgłoszeniowym. W przypadku skutecznego zapisu na newsletter, Organizator świadczy usługę drogą elektroniczną polegającą na przesyłaniu Użytkownikowi wiadomości e-mail, które zawierają informacje o produktach, promocjach lub usługach Organizatora. Użytkownik może w każdym czasie zrezygnować z otrzymywania newslettera klikając w przycisk służący rezygnacji zawarty w wiadomości e-mail lub przesyłając rezygnację na adres mailowy Organizatora.
- W przypadku chęci złożenia reklamacji, Użytkownik powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Serwisu.
- Organizator zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji dotyczącej działania Serwisu w terminie do 14 dni. Użytkownik jest proszony o przesłanie reklamacji na adres e-mail Organizatora.
- Treści zawarte w newsletterze podlegają ochronie praw autorskich. Zakazane jest ich kopiowanie, utrwalanie, rozpowszechnianie bez zgody Sprzedawcy.
- Konsument może odstąpić od umowy o dostarczanie treści cyfrowych w terminie 14 dni od jej zawarcia, bez podawania przyczyny, przekazując informację Organizatorowi. Niezależnie od tego, użytkownik może w każdej chwili złożyć oświadczenie o rezygnacji ze świadczonych usług.
§ 10 Warunki techniczne świadczenia usług
- Organizator określa następujące warunki techniczne świadczenia usług drogą elektroniczną:
- Użytkownik powinien posługiwać się urządzeniem pozwalającym na korzystanie z sieci Internet, w szczególności komputerem klasy PC lub podobnym,
- korzystanie z usług wymaga wyposażenia urządzenia w przeglądarkę internetową: Firefox, MS Internet Explorer, Opera, Chrome,
- przeglądarka powinna umożliwiać akceptację plików typu cookie oraz mieć włączony interpretator JavaScript.
- Organizator oświadcza, iż w ramach Serwisu wykorzystuje pliki typu cookie aby gromadzić informacje związane z korzystaniem z Serwisu przez Użytkowników, w szczególności w celu utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika oraz dostosowania sposobu wyświetlania ofert do potrzeb Użytkowników. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce prywatności Organizatora.
- Udział Użytkownika w wydarzeniach online w ramach Serwisu wiąże się z wyrażeniem zgody na rejestrację, transmisję i/lub retransmisję wydarzenia w kanałach YouTube, Facebook, Instagram, LinkedIn i innych, podczas której może pojawić się imię, nazwisko, awatar lub pseudonim Użytkownika uczestniczącego w rozmowie na czacie.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie platformy, za pośrednictwem której udostępniane są Wydarzenia w formule online.
§ 11 Postanowienia końcowe
- Wszelkie prawa do Serwisu oraz oferowanych usług, w tym prawa własności intelektualnej, majątkowe i osobiste prawa autorskie należą do Organizatora. Bez zgody Organizatora, nie jest możliwe m.in. powielanie, przerabianie treści oferowanych przez Organizatora.
- Organizatora zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie z istotnych przyczyn, takich jak np. zmiana oferty, zmiana przepisów prawa. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji. O zmianie regulaminu zarejestrowani Użytkownicy zostaną poinformowani za pomocą wiadomości e-mail.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmieniania cen usług oraz promocji bez uszczerbku dla umów zawartych przed tymi zmianami.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
- Żadne z postanowień Regulaminu nie służy ograniczeniu praw Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, gwarantowanych przez ustawę o prawach konsumenta oraz inne obowiązujące akty prawne.
- W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość, przykładowo:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu,
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,
- skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- Konsument może skorzystać z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
- Więcej szczegółowych informacji znajduje się na stronie: https://polubowne.uokik.gov.pl/.
Wzór oświadczenia dotyczącego reklamacji oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy – skorzystanie z poniższych wzorów nie jest obowiązkowe, a jedynie rekomendowane.
ZAŁĄCZNIK NR 1
DO REGULAMINU WYDARZENIA
Miejscowość, data
Imię, nazwisko
Adres Konsumenta
Nr. zamówienia
SEMBOT sp. z o.o.
ul. Juliusza Słowackiego 24/1101
35-060 Rzeszów
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta odstępuję od umowy nr ……………….., zawartej dnia ……………….. dotyczącej zakupu Usługi ……………………………………………
Proszę o zwrot kwoty ……………… na nr rachunku bankowego:
……………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………….
podpis Konsumenta
ZAŁĄCZNIK NR 2
DO REGULAMINU WYDARZENIA
Miejscowość, data
Imię, nazwisko
Adres Konsumenta
Nr. zamówienia
SEMBOT sp. z o.o.
ul. Juliusza Słowackiego 24/1101
35-060 Rzeszów
FORMULARZ REKLAMACJI
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ……………. Usługa …………….. jest niezgodna z Umową. Wada polega na ……………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Numer zamówienia (dostępny po zalogowaniu lub w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie) …………………………………………………………………………………………………………………………………………
Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. . Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta:
• doprowadzenia do zgodności Usługi z Umową.
W przypadkach określonych w przepisach:
• składam oświadczenie o obniżeniu ceny Usługi o kwotę ……….. (słownie: ………) zł,
• składam oświadczenie o odstąpieniu od Umowy
proszę o zwrot podanej kwoty na konto ………………………………………………………………………
/przekazem pocztowym na mój adres ……………………………………………………….
…………………………………………….
podpis Konsumenta