Prelegenci - event.ecommerce.pl

Poznaj naszych prelegentów

Bartosz Ferenc

Sembot

Maja Wiśniewska-Hardek

SMSAPI

Sembot.com

Michał Szmigielski

Atomstore

Agencja.com

Marcin Kubik

Whites

Ul&Ka

Paweł Lewkowicz

Shoper

Ul&Ka

Sebastian Horoszko

Zaufane.pl

Ul&Ka

Alex Danchenko

Yespo

Ul&Ka

Anastazja Sarokina

Sweetliving.pl

Lucas Gordon

Microsoft

Paulina Ciepiela (Wiesiołek)

GetResponse

Piotr Kiljański

piotrkiljanski.pl

Tomasz Puszczyk

Spyrosoft

Ul&Ka

Adam Oleksiak

Romet

Ul&Ka

Sebastian Suma

Sempai

Marta Olejnik-Rzytka

PayPo

Ul&Ka

Arkadiusz Wiśniewski

User.com

Ul&Ka

Krzysztof Kukla

Wygodne Zwroty

Ul&Ka

Urszula Tomicz

IdoSell

Ul&Ka

Donatas
Gudelis

MakesYouLocal

Ul&Ka

Michał Zieliński

Sembot

Ul&Ka

Kuba Macheta

Google

Ul&Ka

Wojciech Latoszek

4gift.pl

Ul&Ka

Izabela Taborowska

CyberClue

Ul&Ka

Szymon Jazy

PayU GPO

Ul&Ka

Chris Stola

Hyper Effect

Ul&Ka

Aleksandra PIjas

Cocktail Shock

Ul&Ka

Jakub Nagórski

Klinika AGD

Ul&Ka

Dawid Szczygielski

ulubioneobuwie.pl

Ul&Ka

Marta Kobus

PolkaBubu

Ul&Ka

Mateusz Haber

JustIdea Agency & Surf Inc.

Ul&Ka

Chcesz ich zobaczyć na żywo?

Kup bilet zanim znikną

Top prelegenci poprzedniej edycji

Oskar Lipiński

Kasia Zasiadły

Paulina Wiesiołek

Michał Pieprzak

Joanna Kwiatkowska

Piotr Werner

Daniel Trost

Mateusz Haber

Jędrzej Przeździęk

Dyrektor Marketingu w Paxit, pasjonat i konsultant modelu Direct to Consumer (D2C), autor podcastu „Buduję Ecommerce”, w którym pokazuje, jak założyć i rozwijać dochodowy sklep internetowy.

Od ponad 10 lat wspiera producentów w rozwoju sprzedaży online, realizując projekty łączące produkcję, skalę, automatyzację, ekspansję cross-border oraz strategiczne podejście. Były dyrektor e-commerce w Primagran gdzie obrót ecommerce wynosił ponad 100 milionów złotych rocznie. Ma na koncie ponad 100 projektów ecommerce, rozwój 25 sklepów działających za granicą oraz 12 współprac z markami, które osiągają roczny przychód powyżej 1 mln zł.

Tomasz Kwiatkowski

Dyrektor E-commerce w SklepOpon.com i Deler.pl. Zajmuje się rozwojem jednego z największych dystrybutorów opon online w Europie, który sprzedaje nawet 30 tysięcy opon dziennie. Z branżą e-commerce zawodowo związany od 2014 roku. W tym czasie miał do czynienia z wieloma projektami e-commerce, głównie liderami branży automotive, ale również znanymi markami z branży meblowej, finansowej, lotniczej czy edukacyjnej. Specjalizuje się w efektywnym planowaniu kanałów marketingowych, zwiększaniu współczynnika konwersji oraz lojalizowaniu i budowaniu pozytywnych doświadczeń zakupowych.


Od kilku lat prowadzi kilkanaście przedmiotów z obszaru e-marketingu oraz e-commerce na uczelniach wyższych takich jak: Uniwerstytet WSB Merito, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie czy Uczelnia Techniczno-Handlowa w Warszawie. Nominowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej w konkursie Dyrektor E-commerce Roku.