Używamy plików cookie
Używamy ciasteczek, dzięki którym nasza strona jest dla Ciebie bardziej przyjazna i działa niezawodnie. Dzięki nim możemy lepiej dopasować treści i reklamy do Twoich zainteresowań. Jeśli się nie zgodzisz, reklamy nadal będą się wyświetlać, ale nie będą dopasowane do Ciebie.
Używamy plików cookie
Używamy ciasteczek, dzięki którym nasza strona jest dla Ciebie bardziej przyjazna i działa niezawodnie. Dzięki nim możemy lepiej dopasować treści i reklamy do Twoich zainteresowań. Jeśli się nie zgodzisz, reklamy nadal będą się wyświetlać, ale nie będą dopasowane do Ciebie.
Ustawienia ciasteczek
Trzecia edycja konferencji, która gromadzi ponad 1000 osób z branży
Tutaj jest prawdziwy e-commerce. Praktycy mówią o swoim doświadczeniu. Prawdziwi sprzedawcy, właściciele sklepów, managerowie i eksperci, dla których sprzedaż online jest źródłem utrzymania. Zero pseudoekspert i instagramowych naciągaczy.
Przyjdź i poznaj PIERWSZEGO NA ŚWIECIE Asystenta AI, któremu możesz delegować zadania i obsługę procesów w twoim performance marketingu
Sembot AI odpowie na wszystkie Twoje pytania związane ze sprzedażą w internecie. Zna najlepsze praktyki, ale przede wszystkim ma dostęp do Twojej strony i danych – zarówno analitycznych jak i tych z kanałów reklamowych, więc możesz go pytać o co tylko zechcesz.
Sembot AI codziennie sprawdza co dzieje się na kontach reklamowych, regularnie odwiedza stronę Twojej firmy i sugeruje poprawki. Analizuje konkurencje, widoczność reklam czy pozycje w SEO. Porównuje ceny z innymi oferentami. Sugeruje zmiany i optymalizacje. Wykonuje setki drobnych czynności, które zawsze były z tyłu głowy ale nie było komu ich zlecić lub brakowało czasu.
Już teraz nasz asystent AI realizuje kilkadziesiąt takich procesów, będących codziennością dla sumiennych specjalistów performance. Z każdym tygodniem dochodzi kilka kolejnych i w najbliższym czasie pokryjemy za pomocą AI niemal 100% rutynowych zadań marketera.
Sembot AI dzięki dostępowi do API między innymi Google Ads, Google Analytics, Google Search Console, Google Merchant Center, Microsoft Advertising czy Facebook może nie tylko pobierać informacje ale i wykonywać różne aktywne czynności na kontach reklamowych.
Poprawki kampanii, reklam, dodawanie czy wykluczanie słów kluczowych. Zmiana stawek, optymalizacja produktów. To i szereg innych rzeczy może zostać po prostu zlecone naszemu asystentowi.
Otwórz lub zmigruj swój e-sklep z 10% rabatem na abonament za platformę e-commerce przez pierwszych 12 miesięcy
Przeprowadzimy etap discovery phase, gdzie nasi eksperci dokładnie zbadają Twoje procesy biznesowe i technologiczne, by zaoferować optymalne rozwiązania dla Twojego biznesu. Pakiet o wartości 5000 zł zawiera 5 godzin naszej pracy: 3 jednogodzinne warsztaty, plus dodatkowe 2 godziny na analizę wyników. Skorzystaj z naszego wsparcia, aby podnieść swój biznes na wyższy poziom
Każdy, kto kupi sklep internetowy _Stores by cyber_Folks: https://cyberfolks.pl/stores/ do końca marca, otrzyma drugi rok w prezencie.
30% zniżki na konsultacje SEO (min. 3h) – 3h konsultacji
20% zniżki na wybrane szkolenie SEO dla firm (podstawy SEO, linkbuilding, analityka) (dla maks 4 osób)
20% zniżki na wybrany projekt SEO (projekt indeksacji strony, audyt) -> min. 10h
Godzinna konsultacja w zakresie strategii działań video marketingu ze specjalistą filmcloud + 10-procentowy rabat na dzień zdjęciowy w filmcloud (współpraca projektowa lub na abonament).
Uczestnik eventu może skorzystać ze zniżki 10% na dowolny samoobsługowy plan GetResponse
2-godzinna konsultacja w zakresie digital marketingu ze specjalistą o min. 5-letnim doświadczeniu + (w przypadku skorzystania z naszych usług) 30-procentowy rabat na usługę niezależnie od budżetu współpracy.
Pakiet 360° dla Twojego E-commerce:
Zarejestruj się teraz z kodem kuponu i nie płać miesięcznej opłaty przez pierwsze 3 miesiące*
1000 zł do pierwszego doładowania salda większego niż 1000zł. W przypadku mniejszych kwot podwoimy doładowanie.
Wszyscy uczestnicy są zwolnieni z kosztów zakupu subskrypcji najwyższego pakietu narzędzia Loyalz.io przez 3 miesiące.
1. Program lojalnościowy dla klientów Marathon International: Nagradzanie klientów za polecenie usług Fulfillment Marathon International.
2. Rabat za ekologiczne opakowania: Klient otrzymuje rabat za korzystanie z ekologicznych opakowań, takich jak biodegradowalne materiały lub opakowania z odzysku.
3. Rabat za transport ekologiczny: Klient otrzymuje rabat za korzystanie z ekologicznych metod transportu, takich jak transport autami napędzanymi HVO.
4. Rabat za pakowanie prezentowe: Klient otrzymuje rabat za pakowanie prezentowe zamówień (usługi pakowania VAS lub special Handling). Dodatkowo proponujemy rabat -10% do wykorzystania na dowolne posiłki i napoje w Największym Food Trucku w Europie: Marathon Food Truck – jednorazowy rabat obowiązuje do końca kwietnia 2024 r.
Odbierz za darmo audyt UX Twojego sklepu i dowiedz się, które elementy są w pierwszej kolejności do poprawy! Przeprowadzimy dla Ciebie audyt UX jednej ścieżki zakupowej. Skorzystaj z oferty i wdrażaj wskazówki, dzięki którym Twój sklep internetowy będzie sprzedawał lepiej.
Darmowa konsultacja dotycząca ekspansji zagranicznej lub 10% rabatu na koszty związane z lokalizacją sklepu.
Konsultacja strategiczna ze specjalistą Allegro
-dodatkowo dostęp 3 miesiące za darmo (oprócz okresu testowego) do aplikacji z raportami rentowności
Darmowe konsultacje SXO, wstępna analiza w obszarze konkurencji, link gap, content gap, widoczności oraz optymalizacji technicznej i UX strony internetowej.
Minus 15% do pierwszego doładowania w SMSAPI z kodem TURBO15
Zarejestruj się na stoisku SMSAPI, na www.smsapi.pl lub skontaktuj się i podczas pierwszej płatności podaj kod TURBO15, dodatkowe punkty naliczą się same. Promocja tylko dla nowych użytkowników, ważna do 30.06.2024
Odbierz 50% rabatu na SEO przez pierwszy miesiąc współpracy oraz darmową analizę strony dla nowych klientów Grupy TENSE.
1. Konsultacja 40-minutowa z ekspertem kancelarii i członkiem Stowarzyszenia Inspektorów Danych Osobowych o wartości 800 zł, na temat zgodności działań sklepu z przepisami (RODO, prawo konsumenckie, Omnibus i inne)
2. 1000 zł zniżki na wdrożenie rekomendacji zmian prawnych przy wartości zlecenia 5000 zł (20% zniżki)
Realizacja Twojej kampanii marketingowej w kanale RCS do wykorzystania w przeciągu 3 miesięcy od daty zgłoszenia. LIMIT 5 SZT.
– 30% zniżki na działania contentowe (Content Plan, Audyt na Strategię CM, Artykuły); – 13% na link building.
Uczestnik wydarzenia może skorzystać z darmowego audytu opinii w sklepie internetowym, czyli konsultacji z doświadczonym specjalistą TrustMate na temat wykorzystania marketingu opinii. Dodatkowo otrzyma 10% zniżki na roczny abonament TrustMate.
– 70% Za pakiet wdrożeniowy i -500 za utrzymanie przez następne 12 miesiecy za Pakiet Strategii konkurencyjnej – pakiet odpowiada na pytania jak się zachowujemy na tle naszych głównych konkurentów, jakie są trendy, kto jest największy, kto szybko rośnie, gdzie są szanse oraz zagrożenia dla naszego wzrostu?
Darmowy 30 minutowy strategiczny call SXO z Szymonem Rozmusem.
*przy nawiązaniu stałej współpracy, 2 miesiące link buildingu gratis lub darmowe wytyczne do 10 tekstów o wartości 700 zł
lub
Darmowy 30 minutowy strategiczny call SEO/AI z Robertem Niechciał.
*przy nawiązaniu stałej współpracy, 2 miesiące link buildingu gratis lub darmowe wytyczne do 10 tekstów o wartości 700 zł
Dowiedz się, czym wyróżniają się strony zajmujące najwyższe pozycje w wyszukiwarce Google w danej kategorii w oparciu o analizę kluczowych czynników onsite, offsite, czy crux dla każdego wyniku. Działaj na danych, a nie na intuicji. WhiteDog to narzędzie Data Science wspomagające optymalizację SEO w wyszukiwarkach dla dużych serwisów www (np. e-commerce). Dzięki zaawansowanej analizie big data oraz metodzie machine learning, jak Learning to Rank, możesz ocenić wpływ czynników rankingowych na pozycję w SERP. Zamów bezpłatną próbkę badania WhiteDog dla Twojego serwisu www wraz z konsultacją eksperta!
Zapłać za 2, a 1 otrzymasz gratis. Aktywuj dowolny plan Yespo CDP na 2 miesiące, udostępnij menadżerowi kod promocyjny YESPO2+1 i ciesz się SWOIM trzecim miesiącem za darmo.
Po intensywnym dniu wypełnionym inspirującymi wystąpieniami i cennymi dyskusjami, przygotuj się na niezapomniane After Party. To wyjątkowa okazja, aby poszerzyć swoje kontakty biznesowe i czerpać inspiracje od innych pasjonatów marketingu. Zapraszamy do Velvet Bar, usytuowanego na drugim piętrze Multikina, gdzie będziesz mógł porozmawiać, napić się drinka podziwiając jednocześnie piękną panoramę Warszawy.
Ecommerce.pl Event odbędzie się 13 marca 2025 roku w Multikinie w Złotych Tarasach przy ulicy Złotej 59 w Warszawie. Startujemy o 10.00, impreza potrwa do 17.00, a później przeniesie się do jednego z warszawskich klubów (szczegóły wkrótce), gdzie odbędzie się afterparty.
Organizatorem Ecommerce.pl Event jest zespół Ecommerce.pl, społeczności polskiej branży e-commerce. Ecommerce.pl jest wspierany przez Sembot i Agencja.com
Bilety kupisz za pośrednictwem niniejszej strony internetowej, klikając w przycisk “kup bilet”.
Przewidujemy taką możliwość. W celu uzyskania szczegółowych informacji, skontaktuj się z Dominikiem Warteckim z zespołu Ecommerce.pl: [email protected].
Tak, za każdy bilet automatycznie wystawiana jest faktura VAT. Możesz ją pobrać po zakupie w panelu klienta.
KOD QR otrzymasz po opłaceniu biletu na podany adres e-mail. Opłacenie rejestracji jest potwierdzeniem uczestnictwa w konferencji. W dniu konferencji wystarczy podejść do punktu rejestracyjnego, gdzie prowadzona będzie rejestracja imienna.
Samochód możesz zaparakować na parkingu w Złotych Tarasach – obowiązujący cennik: https://zlotetarasy.pl/parking
Afterparty odbędzie się w Velvet Bar, usytuowanym na drugim piętrze Multikina. Afterparty będzie trwać w godzinach 18:30-0:00.