Ecommerce.pl Event - 13 marca 2025

ECOMMERCE.PL EVENT 3.0

Trzecia edycja konferencji, która gromadzi ponad 1000 osób z branży

Wejdź na kolejny poziom
w E-commerce

Historie prawdziwe

Odkryj, jak pokonać bariery i wynieść biznes na zupełnie nowy poziom dzięki praktycznym wskazówkom, sprawdzonym strategiom i kontaktom z liderami rynku. 
0 +

uczestników poprzedniej edycji

0 +

prelekcji

0 +

prelegentów

0

w bonusach od partnerów

Najbardziej Ecommerc’owa konferencja tego roku

Dołącz do nas na ECOMMERCE.PL EVENT 2.0, gdzie błędy są wartościowym źródłem nauki, a sukcesy płyną z  odwagi podejmowania kolejnych prób. Zarezerwuj swoje miejsce już teraz i przygotuj się na inspirujące doświadczenia e-commerce!
Odtwórz wideo

Co Czeka na Ciebie na ECOMMERCE.PL EVENT 3.0?

Pokażą największy błąd

Sukcesy i Nauki

Bezcenna Wiedza

Ekskluzywna premiera Sembot AI

Dlaczego warto wziąć udział?

Otwarte dyskusje

Tutaj jest prawdziwy e-commerce. Praktycy mówią o swoim doświadczeniu. Prawdziwi sprzedawcy, właściciele sklepów, managerowie i eksperci, dla których sprzedaż online jest źródłem utrzymania. Zero pseudoekspert i instagramowych naciągaczy.

Networking

Nigdzie indziej nie poznasz tylu osób, które na co dzień zajmują się sprzedażą internetową. Niezależnie od tego, czy masz swój sklep, prowadzisz sprzedaż na Allegro, czy dopiero planujesz wejść do e-commerce – tutaj spotkasz ludzi, z którymi warto porozmawiać!

Praktyczne wnioski

Konferencja Ecommerce.pl Event to nie jest sztuka dla sztuki. Wyjdziesz stąd z wiedzą, inspiracją i kontaktami oraz z gotową skrzynką uporządkowanych narzędzi i strategii, gotowych do wdrożenia w Twoim biznesie.

Wydarzenie specjalne na E-commerce Event

Premiera Sembot AI

 

Przyjdź i poznaj PIERWSZEGO NA ŚWIECIE Asystenta AI, któremu możesz delegować zadania i obsługę procesów w twoim performance marketingu

Możesz mieć pomocnika, który stale wspiera Twoje działania marketingowe

Sembot AI odpowie na wszystkie Twoje pytania związane ze sprzedażą w internecie. Zna najlepsze praktyki, ale przede wszystkim ma dostęp do Twojej strony i danych – zarówno analitycznych jak i tych z kanałów reklamowych, więc możesz go pytać o co tylko zechcesz.

Sembot AI codziennie sprawdza co dzieje się na kontach reklamowych, regularnie odwiedza stronę Twojej firmy i sugeruje poprawki. Analizuje konkurencje, widoczność reklam czy pozycje w SEO. Porównuje ceny z innymi oferentami. Sugeruje zmiany i optymalizacje. Wykonuje setki drobnych czynności, które zawsze były z tyłu głowy ale nie było komu ich zlecić lub brakowało czasu.

Już teraz nasz asystent AI realizuje kilkadziesiąt takich procesów, będących codziennością dla sumiennych specjalistów performance. Z każdym tygodniem dochodzi kilka kolejnych i w najbliższym czasie pokryjemy za pomocą AI niemal 100% rutynowych zadań marketera.

Sembot AI dzięki dostępowi do API między innymi Google Ads, Google Analytics, Google Search Console, Google Merchant Center, Microsoft Advertising czy Facebook może nie tylko pobierać informacje ale i wykonywać różne aktywne czynności na kontach reklamowych.

Poprawki kampanii, reklam, dodawanie czy wykluczanie słów kluczowych. Zmiana stawek, optymalizacja produktów. To i szereg innych rzeczy może zostać po prostu zlecone naszemu asystentowi.

Przyjdź na naszą premierę i jako pierwszy zobacz możliwości AI w Performance Marketingu

Bądź częścią unikalnej
Konferencji E-commerce!

Prelegenci

Scena Ecommerce

Bartosz Ferenc

Marcin Majzner

Kasia Porycka

Magdalena Kucia-Ochal

Łukasz Wójcik

Jola Bilanycz & Paulina Patrzałek-Linowska

Mateusz Haber

Wojciech Woźnica

Wojciech Pawlik

Marcin Janczewski

Michał Frydrych

Oskar Lipiński

Bartosz Langa

Janek Sikora

Paweł Chodkiewicz

Miłosz Początek

Rafał Pikul

Jola Bilanycz & Paulina Patrzałek-Linowska

Scena Produktowa

Olga Pijanowska

Sebastian Heymann

Sebastian Heymann

heymann x linkhouse

Michał Szmigielski

Sebastian Horoszko

Robert Niechciał

Adam Jastrowicz

Krzysztof Szyszkiewicz

Wojciech Urban

Paweł Borowik

Maria Bogusiewicz

Tomasz Zarychta

Tomasz Kornatowicz

Michał Zieliński

Karolina Antonowicz

Piotr Owczarek & Łukasz Śnietka

Marcin Moska

Karol Majewski

Kacper Skoczylas

Paulina Wiesiołek

Jerzy Klimaszewski i Włodziemierz Sokół

Rafał Pikul

Agenda

Otwarcie konferencji

10:03-10:20

10:20-10:40
Jak procesy i technologia blokują skalowanie biznesu
Łukasz Wójcik, Black Red White
10:20-10:40
10:45-11:05
E-commerce w pułapce danych: Jak błędne wnioski szkodzą naszym decyzjom
Marcin Janczewski, DrTusz.pl / Pro1.pl
10:45-11:05
11:10-11:30
Dobór ludzi w ecommerce - historie prawdziwe jak rujnuje a jak buduje
Jola Bilanycz i Paulina Patrzałek - Linowska, Bohomoss
11:10-11:30
11:35-11:55
Premiera SEMBOT AI
Bartosz Ferenc, Sembot
11:35-11:55

Przerwa kawowa

11:55-12:10

12:10-12:30
Jak konsultanci chcieli zrujnować moją firmę i gdzie popełniłem błędy wdrażając nowy produkt
Janek Sikora, Plente
12:10-12:30
12:35-12:55
Największy serwis koszulkowy w Polsce = największa porażka
Marcin Majzner, Ecommerce.pl
12:35-12:55
13:00-13:20
Dlaczego 9 na 10 eCommere'ców upada? ⚛️ Wzór na sukces w eCommerce.
Mateusz Haber, Just Idea Agency
13:00-13:20

Przerwa kawowa

13:20-13:50

Skala nie ma znaczenia kiedy popełniamy te same błędy.  O tym jak perfekcjonizm utrudniał nam progres i jakie wnioski wyciągnęłam w ostatnich latach. 
Kasia Porycka, Saint Body / Prosto
Porażki, Które Przerodziły się w Sukces
Oskar Lipiński, Daag
Przestań nadawać morsem - POZWÓL SIĘ ZROZUMIEĆ SWOIM KLIENTOM
Bartosz Langa, morsowalem.pl
Prezentacja firmy i produktów – moje fakapy, wpływ na sprzedaż i wizerunek.
Michał Frydrych, Siloo

Przerwa kawowa

15:35-15:50

15:55-16:15
Błędy w E-commerce: Opowieści z pola walki i proste rozwiązania
Wojciech Pawlik, Morele.net
15:55-16:15
16:20-16:40
Gdy ecommerce przeszkadza ci w sprzedaży
Wojciech Woźnica, Relab
16:20-16:40
16:45-17:05
Co powiedziałabym osobie startującej z własnym biznesem czyli jakich błędów nie popełniać na starcie.
Magdalena Kucia-Ochal, Nancy Acesorries
16:45-17:05
17:10-17:30
Czy na Allegro jest miejsce dla resellerów – dlaczego przestałem skalować biznes.
Paweł Chodkiewicz, Tania Książka
17:10-17:30
17:35-17:55
Jak z pozoru drobne zaniedbanie może zniszczyć bardzo dobrze prosperującą firmę.
Rafał Pikul, Deerhorn
17:35-17:55
18:00-18:20
Uzależnienia w ecommerce na przykładzie firmy Traktor.com.pl
Miłosz Początek, Traktor.com.pl
18:00-18:20

Koniec oficjalnej części konferencji

18:25-18:45

Kup bilet i odbierz
"benefit pack" o wartości ponad 70 000zł

Będąc uczestnikiem naszej konferencji otrzymasz pakiet usług dla Twojego sklepu, który obejmuje:

-10%

Otwórz lub zmigruj swój e-sklep z 10% rabatem na abonament za platformę e-commerce przez pierwszych 12 miesięcy

-10%

-10% przez okres 3 miesięcy na nasze usługi w Axell Logistics

+ 15.000 zł

Przeprowadzimy etap discovery phase, gdzie nasi eksperci dokładnie zbadają Twoje procesy biznesowe i technologiczne, by zaoferować optymalne rozwiązania dla Twojego biznesu. Pakiet o wartości 5000 zł zawiera 5 godzin naszej pracy: 3 jednogodzinne warsztaty, plus dodatkowe 2 godziny na analizę wyników. Skorzystaj z naszego wsparcia, aby podnieść swój biznes na wyższy poziom

+ 3.588 zł

Każdy, kto kupi sklep internetowy _Stores by cyber_Folks: https://cyberfolks.pl/stores/ do końca marca, otrzyma drugi rok w prezencie.

+ 1.960 zł

30% zniżki na konsultacje SEO (min. 3h) – 3h konsultacji

20% zniżki na wybrane szkolenie SEO dla firm (podstawy SEO, linkbuilding, analityka) (dla maks 4 osób)

20% zniżki na wybrany projekt SEO (projekt indeksacji strony, audyt) -> min. 10h

+ 700 zł

Dedykowana opieka wdrożeniowa przez 30 dni po zarejestrowaniu.

+ 1.000 zł

Wydłużenie okresu testowego o miesiąc na kod: ECOMMERCE45

+ 4.000 zł

Godzinna konsultacja w zakresie strategii działań video marketingu ze specjalistą filmcloud + 10-procentowy rabat na dzień zdjęciowy w filmcloud (współpraca projektowa lub na abonament).

-10%

Uczestnik eventu może skorzystać ze zniżki 10% na dowolny samoobsługowy plan GetResponse

+ 7.000 zł

2-godzinna konsultacja w zakresie digital marketingu ze specjalistą o min. 5-letnim doświadczeniu + (w przypadku skorzystania z naszych usług) 30-procentowy rabat na usługę niezależnie od budżetu współpracy.

+ 11.000 zł

Pakiet 360° dla Twojego E-commerce:

  • 5000 zł – 250H – 10% zniżki na rozliczenie godzinowe DEV i DESIGN
  • 1000 zł – Raport widoczności SEO
  • 1000 zł – Audyt Performance Marketingu (Google Ads + Meta Ads)
  • 1000 zł – Audyt Marketing Automation
  • 1000 zł – Audyt Social Media
  • 1000 zł – Audyt Płatności  – Sprawdzimy czy masz najlepsze warunki prowizyjne na rynku!
  • 1000 zł – Narzędzie JustReview w abonamencie PRO na 6 miesięcy!

+ 520 zł

Zarejestruj się teraz z kodem kuponu i nie płać miesięcznej opłaty przez pierwsze 3 miesiące*

+ 1.000 zł

1000 zł do pierwszego doładowania salda większego niż 1000zł. W przypadku mniejszych kwot podwoimy doładowanie.

+ 6.500 zł

Wszyscy uczestnicy są zwolnieni z kosztów zakupu subskrypcji najwyższego pakietu narzędzia Loyalz.io przez 3 miesiące.

RABAT

1. Program lojalnościowy dla klientów Marathon International: Nagradzanie klientów za polecenie usług Fulfillment Marathon International.

2. Rabat za ekologiczne opakowania: Klient otrzymuje rabat za korzystanie z ekologicznych opakowań, takich jak biodegradowalne materiały lub opakowania z odzysku.

3. Rabat za transport ekologiczny: Klient otrzymuje rabat za korzystanie z ekologicznych metod transportu, takich jak transport autami napędzanymi HVO.

4. Rabat za pakowanie prezentowe: Klient otrzymuje rabat za pakowanie prezentowe zamówień (usługi pakowania VAS lub special Handling). Dodatkowo proponujemy rabat -10% do wykorzystania na dowolne posiłki i napoje w Największym Food Trucku w Europie: Marathon Food Truck – jednorazowy rabat obowiązuje do końca kwietnia 2024 r.

GRATIS

Odbierz za darmo audyt UX Twojego sklepu i dowiedz się, które elementy są w pierwszej kolejności do poprawy! Przeprowadzimy dla Ciebie audyt UX jednej ścieżki zakupowej. Skorzystaj z oferty i wdrażaj wskazówki, dzięki którym Twój sklep internetowy będzie sprzedawał lepiej.

+ 320 euro

Darmowa konsultacja dotycząca ekspansji zagranicznej lub 10% rabatu na koszty związane z lokalizacją sklepu.

+ 700 zł

Konsultacja strategiczna ze specjalistą Allegro
-dodatkowo dostęp 3 miesiące za darmo (oprócz okresu testowego) do aplikacji z raportami rentowności

+ 1.000 zł

Darmowe konsultacje SXO, wstępna analiza w obszarze konkurencji, link gap, content gap, widoczności oraz optymalizacji technicznej i UX strony internetowej.

-15%

Minus 15% do pierwszego doładowania w SMSAPI z kodem TURBO15

Zarejestruj się na stoisku SMSAPI, na www.smsapi.pl lub skontaktuj się i podczas pierwszej płatności podaj kod TURBO15, dodatkowe punkty naliczą się same. Promocja tylko dla nowych użytkowników, ważna do 30.06.2024

+ 1.000 zł

Odbierz 50% rabatu na SEO przez pierwszy miesiąc współpracy oraz darmową analizę strony dla nowych klientów Grupy TENSE.

+ 1.800 zł

1. Konsultacja 40-minutowa z ekspertem kancelarii i członkiem Stowarzyszenia Inspektorów Danych Osobowych o wartości 800 zł, na temat zgodności działań sklepu z przepisami (RODO, prawo konsumenckie, Omnibus i inne)

2. 1000 zł zniżki na wdrożenie rekomendacji zmian prawnych przy wartości zlecenia 5000 zł (20% zniżki)

GRATIS

Realizacja Twojej kampanii marketingowej w kanale RCS do wykorzystania w przeciągu 3 miesięcy od daty zgłoszenia. LIMIT 5 SZT.

RABAT

– 30% zniżki na działania contentowe (Content Plan, Audyt na Strategię CM, Artykuły); – 13% na link building.

-10%

Uczestnik wydarzenia może skorzystać z darmowego audytu opinii w sklepie internetowym, czyli konsultacji z doświadczonym specjalistą TrustMate na temat wykorzystania marketingu opinii. Dodatkowo otrzyma 10% zniżki na roczny abonament TrustMate.

+ 7.500 zł

– 70% Za pakiet wdrożeniowy i -500 za utrzymanie przez następne 12 miesiecy za Pakiet Strategii konkurencyjnej – pakiet odpowiada na pytania jak się zachowujemy na tle naszych głównych konkurentów, jakie są trendy, kto jest największy, kto szybko rośnie, gdzie są szanse oraz zagrożenia dla naszego wzrostu? 

+ 700 zł

Darmowy 30 minutowy strategiczny call SXO z Szymonem Rozmusem.
*przy nawiązaniu stałej współpracy, 2 miesiące link buildingu gratis lub darmowe wytyczne do 10 tekstów o wartości 700 zł
lub
Darmowy 30 minutowy strategiczny call SEO/AI z Robertem Niechciał.
*przy nawiązaniu stałej współpracy, 2 miesiące link buildingu gratis lub darmowe wytyczne do 10 tekstów o wartości 700 zł

+ 7.000 zł

Dowiedz się, czym wyróżniają się strony zajmujące najwyższe pozycje w wyszukiwarce Google w danej kategorii w oparciu o analizę kluczowych czynników onsite, offsite, czy crux dla każdego wyniku. Działaj na danych, a nie na intuicji. WhiteDog to narzędzie Data Science wspomagające optymalizację SEO w wyszukiwarkach dla dużych serwisów www (np. e-commerce). Dzięki zaawansowanej analizie big data oraz metodzie machine learning, jak Learning to Rank, możesz ocenić wpływ czynników rankingowych na pozycję w SERP. Zamów bezpłatną próbkę badania WhiteDog dla Twojego serwisu www wraz z konsultacją eksperta!

-33%

Zapłać za 2, a 1 otrzymasz gratis. Aktywuj dowolny plan Yespo CDP na 2 miesiące, udostępnij menadżerowi kod promocyjny YESPO2+1 i ciesz się SWOIM trzecim miesiącem za darmo.

-30%

30% rabatu na opłatę konfiguracyjną

Networking & Afterparty

Po intensywnym dniu wypełnionym inspirującymi wystąpieniami i cennymi dyskusjami, przygotuj się na niezapomniane After Party. To wyjątkowa okazja, aby poszerzyć swoje kontakty biznesowe i czerpać inspiracje od innych pasjonatów marketingu. Zapraszamy do Velvet Bar, usytuowanego na drugim piętrze Multikina, gdzie będziesz mógł porozmawiać, napić się drinka podziwiając jednocześnie piękną panoramę Warszawy.

Gdzie?

Velvet Bar, Multikino

Kiedy?

13 marca 2025

O której?

18:30 - 24:00

Cennik

KONFERENCJA

299 netto
  • Bilet na konferencję Ecommerce.pl Event
  • Udział w networkingu w trakcie wydarzenia
  • Napoje i przekąski podczas konferencji

KONFERENCJA + AFTERPARTY

648 netto
  • Bilet na konferencję Ecommerce.pl Event
  • Udział w networkingu w trakcie wydarzenia
  • Napoje i przekąski podczas konferencji
  • Wejście na afterparty Ecommerce.pl Event
  • Branżowe spotkanie w luźnej atmosferze
  • Napoje i przekąski w trakcie afterparty​

AFTERPARTY

349 netto
  • Wejście na afterparty Ecommerce.pl Event
  • Branżowy networking w luźnej atmosferze
  • Napoje i przekąski w trakcie afterparty

Opinie uczestników

Odtwórz wideo
Odtwórz wideo
Odtwórz wideo
Odtwórz wideo
Odtwórz wideo
Odtwórz wideo

ECOMMERCE.PL EVENT 3

Gdzie?

Warszawa, Złote Tarasy, Multikino

Kiedy?

13 marca 2025

O której?

10:00 - 18:30

Potrzebujesz więcej argumentów?

Dowiedz się, dlaczego musisz być z nami:

Niezapomniane afterparty, podczas którego nawiążesz kontakt z prelegentami, partnerami oraz innymi uczestnikami w luźnej atmosferze.  

Ecommerce.pl Event pokaże Ci, jak dużej i silnej branży częścią jesteś.

Nasze wydarzenie to masa inspiracji do skutecznych działań sprzedażowych.

Ecommerce.pl Event nie jest eventem dla jednej branży – chcemy pokazać różne ścieżki i różne historie polskich ecommerce’ów.

Ecommerce.pl Event nie jest konferencją coachingową. Prezentujemy prawdziwe historie oraz autentyczne wyniki realnych biznesów. Nie boimy się liczb, bo doskonale wiemy, że są one integralną częścią naszej codziennej ecommerce’owej rzeczywistości.

Praktyczna wiedza od praktyków. ZERO teorii, 100% doświadczeń zdobytych na własnej skórze.

NAJCZĘŚCIEJ
zadawane pytania

Ecommerce.pl Event odbędzie się 13 marca 2025 roku w Multikinie w Złotych Tarasach przy ulicy Złotej 59 w Warszawie. Startujemy o 10.00, impreza potrwa do 17.00, a później przeniesie się do jednego z warszawskich klubów (szczegóły wkrótce), gdzie odbędzie się afterparty.

Organizatorem Ecommerce.pl Event jest zespół Ecommerce.pl, społeczności polskiej branży e-commerce. Ecommerce.pl jest wspierany przez Sembot i Agencja.com

Bilety kupisz za pośrednictwem niniejszej strony internetowej, klikając w przycisk “kup bilet”.

Właśnie planujemy naszą agendę! Masz ciekawy pomysł na prelekcję – pisz do nas [email protected]! Pogadamy!

Przewidujemy taką możliwość. W celu uzyskania szczegółowych informacji, skontaktuj się z Dominikiem Warteckim z zespołu Ecommerce.pl: [email protected].

Tak, za każdy bilet automatycznie wystawiana jest faktura VAT. Możesz ją pobrać po zakupie w panelu klienta.

KOD QR otrzymasz po opłaceniu biletu na podany adres e-mail. Opłacenie rejestracji jest potwierdzeniem uczestnictwa w konferencji. W dniu konferencji wystarczy podejść do punktu rejestracyjnego, gdzie prowadzona będzie rejestracja imienna.

Samochód możesz zaparakować na parkingu w Złotych Tarasach – obowiązujący cennik: https://zlotetarasy.pl/parking

Afterparty odbędzie się w Velvet Bar, usytuowanym na drugim piętrze Multikina. Afterparty będzie trwać w godzinach 18:30-0:00.

Sponsor główny

Wyłączny partner prawny

Partner medialny

Chcesz zostać partnerem?

Porozmawiajmy

Sembot Sp. z o.o.
ul. Juliusza Słowackiego 24/1101,
35-060 Rzeszów

© 2024 Ecommerce.pl